STRATUM sponzor nabavne konference

PLASTIKA – ANDREJ MESOJEDEC S.P. sponzor nabavne konference Tema: NABAVA – kreator vrednosti v turbolentnih časih

Naša izkušnja z eno besedo SUPER!

Nabavna konferenca je odlična priložnost za mreženje z različnimi dobavitelji. Te konference združujejo ljudi iz industrije na enem mestu, kar vam omogoča, da se pogovarjate s potencialnimi dobavitelji, izveste o njihovih izdelkih/storitvah in vzpostavite koristne poslovne povezave. Prav tako so bili izredno zanimivi seminarji ki pokrivajo najnovejše trende ter prakse po katerih se lahko učimo nabavnih veščin. Ker so na konferenci sodelavci iz različnih panog, je to odlična priložnost za menjavo izkušenj, idej ter iskanja novih rešitev.

Povzetek predavanj:

  • Poudarek na manjših a varnostnih zalogah. Usmeritev nabave naj bodo sukcesivne dobave kolikor je mogoče, ter izbira preverjenih in zanesljivih dobaviteljev. Imeti dobre odnose z dobavitelji ter nenehno preverjanje cen ter dobavnih rokov.
  • Prihaja trend »ključnih dobaviteljev« kjer se bodo kupci raje obrnili na dobre, preverjene dobavitelje in zato naj bo ključna misija vsakega podjetja, da v letu 2023 in 2024 postane ključni dobavitelj svojim kupcem.
  • Ena izmed tem na nabavni konferenci je bila tudi dekarbonizacija nabavne verige. Predvsem zmanjšanje ogljičnega odtisa svojim izdelkom, na katerega vpliva tudi nabavna pot surovine. Trend je, da vedno več globalnih podjetij zahteva LCA analize za proizvode, katere postavlja na trg. Omenjeni trend se bo razširil tudi na srednja in manjša podjetja v naslednjih letih.
  • Inovacije – ključ do uspeha v težkih časih; Govora predvsem o tem, da morajo proizvodnja podjetja narekovati tempo razvoja novih, okolju bolj prijaznih materialov ter jih čimprej pričeti ponujati na trgu. Samo podjetja, katera bodo dovolj hitro razvila nove rešitve, bodo ustvarile mrežo potencialnih strank in bodo v prihodnje lahko hitreje rasla in še bolj prosperirala.
  • Človeški viri – zavedanje o kadrovskem pomanjkanju nas žene v smer, da se začnemo z ljudmi ukvarjati na drugačen način kod do sedaj. Zaposlenemu ni cilj več samo dobro plačilo ampak tudi možnost napredovanja, učenja ter poudarek na dobrih odnosih znotraj organizacije. Podjetja, ki želijo rasti morajo imeti dobro zastavljeno strategijo ravnanja s človeškimi viri.
  • Digitalizacija nabavnega procesa – podjetja morajo nujno skrajšati administrativne poti dokumentov, da bo lahko nabavna služba opravljala svoje delo proaktivno. Poudarek je bil na novih rešitvah ERP sistemov, ki omogočajo lažje sledenje dokumentaciji z čim manj človeškega dela. Naj sistemi delajo za ljudi in ne obratno.
  • Digitalizacija bo ena izmed ključnih nalog vseh podjetij, ki bodo želela z enako zaposlenimi opraviti več dela in predvsem biti bolj produktivna – cilj naj bo enostaven: recite stop ročni obdelavi podatkov!

V naslednjem letu bo Plastika Mesojedec predstavila nove trende embalaže: Reciklabilne visoko barierne folije, monostrukturne folije na bazi PP-ja in PE-ja, ter folije z vsebnostjo reciklata ( 30% ). Predstavili bomo zakonodajo, ki naj bi stopila v veljavo 1.1.2025, tako glede zbiranja in sortiranja odpadkov kot tudi predelavo in ponovno vgradnjo. Poleg tega bomo v povezavi z trajnostjo izpostaviti še vodne barve našega novega stroja ter predstaviti optimizacijo stroškov elektrike glede na naše nove investicije.

S kom sodelujemo

To spletno mesto uporablja piškotke za namen izboljšave delovanja spletnega mesta. Več informacij najdete v naših pravilih o rabi piškotkov.